20.-21.8.2010 první výstava v Karlových Varech :))

22.08.2010 21:31

 

 

O víkendu jsme se zůčastnili naší první výstavy a to v Karlových Varech. Vzhledem k tomu, že se konala právě tady, tak jsme vyrazili již v pátek a navštívili Martinu a Roberta Walterovi od kterých máme Donýska :)) Bylo to moc fajn, Donýs se vyřádil se svojí poloségrou Age a taky se viděl s maminou Jungle. V sobotu ráno jsme vyrazili na dostihové závodiště kde se výstava konala. Na řadu jsme šli poměrně brzy a v naší třídě jsme měli pouze jednoho konkurenta. Donýsek mě mile překvapil, protože v kruhu krásně vnímal a bezvadně se předvedl. Postoj jsme měli nacvičený, ale bála jsem se, aby ho nezajímalo všechno kolem, jen ne já, ale moje obavy byly úplně zbytečné. Odměnou nám byla známka VN1 a krásný posudek - pes v tělesném vývoji s výtečným pohybem, dobře předvedený, dobrá stavba těla i síla kostry, dobrá srst :)) Takže jsem opravdu moc pyšná :) Už se těšíme na další výstavu :))

KV Karlovy Vary