Norovací zkoušky

18.06.2011 00:00

Dlouho očekávané zkoušky z norování jsou za námi a myslím, že mohu říct, že dopadli nad všechna moje očekávání :) Při ranním nástupu jsem vylosovala čísla 10 a 14, která se nakonec ukázala být šťastnými :) První na řadu šel Donýsek, kterému jsem to asi zkazila já, protože se na mě projevila nervozita a tu jsem přenesla i na Donýse, takže trošku zaváhal na začátku nory, za což nám byl stržen 1 bod za ochotu...další disciplíny zvládnul na plný počet bodů a krásně vyštěkával po celou měřenou dobu. Při probíhání nory se Donýsek rozhodl, že na to půjde hlavou a všechny kotle důsledně prohledal, jestli náhodou tam přeci jen lištička není, takže výsledný čas 1:22 se také v celkovém hodnocení nepříznivě projevil...ale i tak udělal zkoušky na 70b :)) Po pauze šel na řadu Batulka :) Od začátku bylo jasné, že Batula je opravdu lovec se vším všudy, do nory šel bez zaváhání a naprosto perfektně lišku vyštěkával...při probíhání nory nikdo netušil kde se vlastně nachází, protože se nehnula ani větvička....Batula norou doslova proletěl v čase 10 vteřin, za což sklidil nejenom veliký potlesk, ale v závěrečném hodnocení se umístil s plným počtem bodů na 1.místě z 19ti psíků :))) Takže jsem odjížděla jako opravdu pyšná panička :))