NV a MV Litoměřice

25.05.2011 21:25

 

V pátek 20.5. jsme se vydali s karavanem do Litoměřic na víkendový výstavní maraton. "Ubytování" jsme měli zajištěné v kempu Slavoj přímo v Litoměřicích a musím říct, že to byla velice dobrá volba a určitě se do tohoto kempu ještě někdy vrátíme, protože se nám tady moc líbilo :) Ale teď už k výstavám....jela jsem s velikými nadějemi, ale zároveň obavami, protože oba dny byli ve třídě mladých poměrně obsazené. K sobotě se mi příliš vyjadřovat nechce, protože zde se naplnily moje obavy :( Vystavovali jsme pouze Donýska, posuzovala rozhodčí Letáčková, známka VD, posudek: broken pes, trochu slabší čenichové partie, výborné oko a ucho, dobrý krk, strmá lopatka, lehce vyklenutý hřbet, málo výrazné zaúhlení pánevních končetin, vázaný pohyb....takže sobotu mohu zhodnotit jako ne příliš úspěšnou. V neděli jsem měla strach ještě větší, protože jsme vystavovali i Batulku, takže nervy byli veliké a obsazení třídy mladých 8 pejsky tomu nepřidalo :) První na řadu šel Batulín a musím říct, že se paní rozhodčí Hrabákové hrozně líbil, takže mi to udělalo velikou radost a ještě větší když na konci obdržel známku V4 a krásný posudek: pes s vynikající povahou, temperamentní, veselý, správného rámce, výborné hlavy, perfektní hřbet, s výborně nasazeným a neseným prutem, bezvadné postoje i pohyb obou párů končetin, perfektně předvedený :))) Pak následoval Donýsek a byl to opravdu boj, paní rozhodčí se dlouho rozhodovala mezi Donýskem a dalšíma dvěma pejsky z CHS dé Causa Vivendi - Albertinem a Axolotem. Na konec umístila Axolota na místo třetí a stále se nemohla rozhodnou koho dá na první místo, nakonec Donýskovi dala V2 a vyhrál Bertík, kterému tímto gratulujeme :) Nám sice o kousek utekl CAJC a tím i Junior šampion, ale stále neztrácím naději, protože máme ještě dvě šance na získání titulu, tak uvidíme zda se nám to podaří :)) Posudek Donýska: typický představitel plemene, výborný ve všech proporcích, hlava s bezvadným uchem, rovný hřbet, bezvadné nasazení a nesení prutu, korektní pohyb obou párů končetin, bezvadná srstová a výstavní kondice :)) Takže víkend byl nakonec úspěšný a já jsem na oba naše prcky moc pyšná :))

Fotogalerie: NV a MV Litoměřice